REPTÉRI LÁTOGATÁS MAGYAR VÁNDOR-ROCK BARÁTI KÖRÉBEN

2014. 02.15-e szombat 20 óra. Tököli reptér 3.számú kapu.

Négyen ülünk az autóban, egy nagy világoskék vaskapu előtt. Nincs hideg, csak enyhén ködös, nyirkos télutó. Egyszerre hangtalanul megmozdul a kapu, oldalirányba nyílni kezd. Emlékek kavarognak bennem, (mert kimondani is rossz) évtizedekkel ezelőtt ide jártam repülőgép műszerész iskolába gimi után, és itt kezdtem el sajnos azóta is tartó munkás életemet. A terület úgy megváltozott, hogy felidézni sem tudom hol voltak pontosan az akkori kapuk, épületek az étterem ahová ebédjegyünket szorongatva kosztolni jártunk.

Most más dolog miatt vagyunk itt. Egyesületünk egy kedves meghívót kapott a Magyar Vándor-Rock Motoros Baráti Társaságtól egy különleges Farsangi mulatságra. Megyünk amerre visz az út, és egyszer csak az egyik régről megmaradt épületegyüttes mellett parkoló autók tűnnek fel, hangok, és fények szűrődnek ki a falak mögül. Megérkeztünk.

Megyünk a hangok után tétován, most vagyunk itt először, már látjuk a bőrmellényes, és különböző nem mindennapi ruhába öltözött embereket, lekezelünk pár sráccal, pillanatok alatt összefutunk meghívónkkal, Szabó Lacival azaz Kesével és máris úgy beszélgetünk velük, mintha évek óta ismernénk egymást. A fogadtatás közvetlen, baráti, szívet melengető. Átadjuk gondosan összekészített ajándékcsomagunkat és mire felnézünk, a pultnál álló mosolygó vándortag hüvelyk, és mutató ujját 2-3cm távolságra tartva mutogat nekünk, értjük mire gondol, bólintunk, és kisvártatva  koccanak a pohárkák.  Egy farsangi buli kellős közepén eszmélünk magunkra.

Már színpadon a plakátról beígért CS.A.J. Rock-band, akik először is tisztázták az együttes nevéből adódó félreértés lehetőségét, mivel ez csak egy rövidítés, ami annyit jelent, hogy azt játsszuk ”Csak Ami Jólesik”. Így hát első blikkre kicsit csalódottan nézzük az enyhén borostás szakállas fószereket amint belecsapnak a húrokba, és püfölni kezdik a dobot. Csalódottságunk azonban gyorsan változik, ahogy felcsendülnek a dalok a Deep Purple-től a Mobilmániáig, tényleg olyan zenék „Csak Ami Jólesik” egy motoros ember szívének!

Röviden így telt el négyünk szombat estéje baráti beszélgetésekkel, élőzene hallgatással, vihorászással, zsűriztük a farsangi jelmezbe öltözött motorosokat. Volt ott Mengelétől kezdve Yoda mester, jámbor bárány, wc papírba tekert múmia vagy valami hasonló, szerzetes, íny csiklandozó farsangi torta amit az egyik lány csinált, stb… Kicsit irigykedve néztük házigazdáink saját klubházát, ahol mindig van valaki, bármikor arra kanyarodhatsz ha motoros barátokkal szeretnél találkozni. Diskuráltunk Budapestről, Dorogról, és az ország különböző pontjáról érkezett más motoros baráti körök tagjaival, higgyétek el nem volt nehéz közös témát találnunk.

…..ja és saját bárpultjuk is van, ahol kitartóan alkalmaztuk az egymás meghívását megtestesítő kötelező kocsmai gyakorlatsort, ezért másnap tényleg másnap volt. Ennek ellenére szép emlékek maradtak bennünk, reméljük fogunk még találkozni, és további kellemes motorozást, és klubházazást kívánunk a szomszédságunkban található Magyar Vándor-Rocknak.